Pressmeddelande -
TOOLS kampanj nominerad i reklamtävlingen ”Guldbladet”
Precis innan nyår lanserades TOOLS ”Slå Ronnie kampanjen” där kunder runt om i landet fick vara med och utmana Sveriges snabbaste hantverkare Ronnie Andersson i en skruvdragar-tävling.
Kampanjen kopplade samman utskick, aktivitet i butik med webb-tv och sociala medier för att kommunicera med TOOLS kunder och skapa ett spännande tävlingsmoment.
TOOLS tillsammans med samarbetspartnern för denna kampanj, Reklambyrån Spoon, har blivit nominerade i den årliga reklamtävlingen ”Guldbladet” som arrangeras av Swedish Content
Agensies.
Kampanjen är nominerad i kategorin ”Bästa webb-tv” tillsammans med bland annat Volvo och ATG och vinnaren kommer utses den 14 maj.
Såg du kampanjen? Om inte titta mer här!
http://www.youtube.com/watch?v=ieTvpH5kM5Y
Relaterade länkar
Ämnen
- Bygg, fastighet
Kategorier
- tävling
- guldbladet
- reklamtävling
- nominerad
- skruvdragare
- skruvdragartävling
- slå ronnie
- webb-tv
- webb-tv reklam
- verktyg
- verktygskampanj
- bygg
- tools kampanj
- elhandverktyg
- butik
Om TOOLS - www.tools.se
TOOLS är Sveriges största leverantör av produkter och tjänster för hantverkare och industriarbetare. Hos oss huserar 1000 rådgivare, 80 butiker och Nordens längsta lagerhylla.