Pressmeddelande -

TOOLS kampanj nominerad i reklamtävlingen ”Guldbladet”

Precis innan nyår lanserades TOOLS ”Slå Ronnie kampanjen” där kunder runt om i landet fick vara med och utmana Sveriges snabbaste hantverkare Ronnie Andersson i en skruvdragar-tävling.
Kampanjen kopplade samman utskick, aktivitet i butik med webb-tv och sociala medier för att kommunicera med TOOLS kunder och skapa ett spännande tävlingsmoment.

TOOLS tillsammans med samarbetspartnern för denna kampanj, Reklambyrån Spoon, har blivit nominerade i den årliga reklamtävlingen ”Guldbladet” som arrangeras av Swedish Content
Agensies.

Kampanjen är nominerad i kategorin ”Bästa webb-tv” tillsammans med bland annat Volvo och ATG och vinnaren kommer utses den 14 maj.

Såg du kampanjen? Om inte titta mer här!
http://www.youtube.com/watch?v=ieTvpH5kM5Y

Relaterade länkar

Ämnen

  • Bygg, fastighet

Kategorier

  • tävling
  • guldbladet
  • reklamtävling
  • nominerad
  • skruvdragare
  • skruvdragartävling
  • slå ronnie
  • webb-tv
  • webb-tv reklam
  • verktyg
  • verktygskampanj
  • bygg
  • tools kampanj
  • elhandverktyg
  • butik

Om TOOLS - www.tools.se

TOOLS är Sveriges största leverantör av produkter och tjänster för hantverkare och industriarbetare. Hos oss huserar 1000 rådgivare, 80 butiker och Nordens längsta lagerhylla. 

 

 

Kontakter

Niclas Ahlqvist

Presskontakt VD, TOOLS Sverige TOOLS Sverige AB +46 70-545 87 17