Pressmeddelande -

TOOLS kampanj vann i reklamtävlingen ”Guldbladet”

Vinnare i Guldbladet 2013 i kategorin Bästa Webb-TV utsågs TOOLS kampanj "Ronnie briljerar med skruvdragare" producerad av byrån Spoon på uppdrag från TOOLS.

Juryns motivering för vinnande bidrag i kategorin Bästa webb-tv löd: ”Bra webb-tv består av tre ingredienser: En stark karaktär, ett interaktivt moment och en tydlig story. Sen skadar det inte med ”en glimt i ögat”. Denna produktionen innehåller allt".

Prisutdelning och banket hölls på Berns Salonger den 14 maj där priser delades ut i 14 kategorier.

För 13:e året i rad delades Guldbladet ut till de bästa svenska produktionerna inom content marketing och redaktionell kommunikation. Tävlingen arrangeras av Swedish Content Agencies och juryn bestod av:
Micael Dahlén, professor, Handelshögskolan

Claes de Faire, chefredaktör Resumé och förlagschef Resumé AB

Elsa Falk, programchef, Expressen

Johanna Frelin, vd, Hyper Island

Tony Henschel, formgivare, T & C Henschel.

Cecilia Schön Jansson, vd, Sveriges Kommunikatörer

Anne Årneby, vd, Rewir (juryns ordförande)


Ämnen

  • Bygg, fastighet

Kategorier

  • guldbladet
  • vinnare
  • tools kampanj

Om TOOLS - www.tools.se

TOOLS är Sveriges största leverantör av produkter och tjänster för hantverkare och industriarbetare. Hos oss huserar 1000 rådgivare, 80 butiker och Nordens längsta lagerhylla. 

 

 

Kontakter

Niclas Ahlqvist

Presskontakt VD, TOOLS Sverige TOOLS Sverige AB +46 70-545 87 17